Transparant en eerlijk Gratis en vrijblijvend Onafhankelijk

Voor Bedrijven

Gratis je schadeclaim indienen en volgen bij iedere verzekeraar in Nederland? Vertel jouw verhaal
Digitaliseer en personaliseert het Letselschadeclaim proces met Letselschademanager: verhoog je klantentevredenheid, verlaag je proceskosten en breng je claimproces naar de 21ste eeuw.

Tijd voor verandering

Terwijl technologie de wereld in rap tempo verandert door vraag en aanbod overal doeltreffend bij elkaar te brengen, blijft de juridische- en letselschadepraktijk opvallend achter. Als gevolg van deze mismatch zijn zowel verzekeraars, belangenbehartigers en met name slachtoffers ontevreden. Specialisten en verzekeraars doen lang niet altijd waar ze goed in zijn en bedrijven klagen over gebrek aan transparantie, onveilig werken en lange doorlooptijden.


Let’s get digital

Letselschademanager is Nederlands grootste onafhankelijke Multi-Sided Platform voor de letselschadebranche en wijst letselschadeslachtoffers de weg in het complexe letselschade landschap.

 

Innovatieve oplossingen zoals een volledig interactief dossier en de onafhankelijke deskundige belangenbehartiger vergelijker bieden duidelijke voordelen voor de gehele markt. Of je Letselschademanager nu als slachtoffer, belangenbehartiger of verzekeraar nodig hebt, wij zetten gebruiksgemak, veiligheid en transparantie voor al onze gebruikers voorop zodat het slachtoffer zich kan richten waar het zich echt op moet richten; het herstel!


Alles in de Cloud

Letselschademanager is een Cloud SaaS-oplossing en ook leverbaar als een white-label oplossing in jullie eigen huisstijl. Het gehele claimproces kan door het slachtoffer worden doorlopen op zijn of haar favoriete apparaat, bijvoorbeeld op de smartphone, tablet of pc.

 

Het gestroomlijnde proces vermindert de administratieve lasten voor de verzekeraar, belangenbehartigers en het slachtoffer. De belangenbehartigers, rechtsbijstandsverzekeraars en verzekeraars profiteren van een verhoogde productiviteit en een verhoogde klanttevredenheid. Bovendien ervaart het slachtoffer een snelle en ongecompliceerde schadeafhandeling als onderdeel van zijn of haar klantreis.


Verbeter de claimafhandeling

Iedereen kijkt naar dezelfde informatie in één online dossier. Wanneer de focus ligt op de feiten en de belangenbehartiging; ligt de focus niet op de regels, procedures en spelkunst. Resultaat: de claim zal aanzienlijk korter, eerlijker en beter worden afgehandeld.