Een personenschade claim is een kans.
Letselschademanager is de “etalage” van DC Solutions (Digital Claim Solutions B.V.) voor personenschadeclaims en biedt de mogelijkheid om ongedwongen kennis te maken met haar oplossingen ontworpen om verzekerden, claimanten en verzekeraars in staat te stellen gemakkelijk te navigeren door het complexe claim landschap. Het platform fuseert losse-, rommelige, processen, e-mails, diverse schadestaten en bestanden tot één digitale omgeving waarbij technologie en mensen in een perfecte balans samenkomen.
Het doel van DC Solutions is om Letselschademanager binnen 2 jaar overbodig te maken en de markt zijn werk te laten doen.
Het gebruik van Letselschademanager is kosteloos voor slachtoffers, rechtshulpverleners en biedt de mogelijkheid voor claimbehandelaren bij verzekeraars om informeel kennis te maken met een deel van onze oplossingen die bijdragen aan onze missie om van iedere verzekerde of claimant met een personenschadeclaim een loyale levenslange ambassadeur te maken door de claim afhandeling te personaliseren door te digitaliseren.
Tijd voor verandering
Verzekeraars zien claims nog te vaak als een kostenpost wat resulteert in een intransparant en intern gericht proces. Andere uitdagingen zijn interne IT-systemen, gebrek aan API's en proberen te hergebruiken wat er al is, maar niet werkt in de complexe wereld van personenschade claims.
Digitale klantinteractie, maar dan persoonlijk en eenvoudig
Een klant die gemakkelijk en vol vertrouwen een claim kan indienen en toegang kan krijgen tot een transparant, volledig en actueel overzicht van de claim, zal de uitkomst minder snel aanvechten.
De mogelijkheid om je claim te volgen zonder procedurele hoepels of drempels, betekent dat je eerder tevreden zult zijn met het voorstel.
Moderniseer je technologie. Verbeter je resultaten. Transformeer de claimervaring
Letselschademanager is een Cloud SaaS-oplossing en ook leverbaar als een white label oplossing in jullie eigen huisstijl, en het gehele claimproces kan door het slachtoffer worden doorlopen op zijn of haar favoriete apparaat, bijvoorbeeld op de smartphone, tablet of pc.
Het gestroomlijnde proces vermindert de administratieve lasten. Claimbehandelaars worden verlost van eenvoudige, tijdrovende taken en kunnen zich concentreren op de afhandeling van zaken. Je profiteert van een verhoogde productiviteit en een verhoogde klanttevredenheid. Bovendien ervaart het slachtoffer een snelle en ongecompliceerde schadeafhandeling als onderdeel van zijn of haar klantreis.
Geef jouw klanten volledig inzicht in elke stap van het claimproces. Voorkom onnodige statusoproepen naar je klantenservice of andere teams en optimaliseer de klantervaring.
Track-en-trace omgeving voor volledige transparantie over de claim status
Geef jouw klanten volledig inzicht in elke stap van het claimproces. Voorkom onnodige statusoproepen naar je klantenservice of andere teams en optimaliseer de klantervaring
Letselschademanager Connected API integratie
Onze API is compatible met elke Polis- en claim administratiesysteem en software applicatie. Het voldoet volledig aan de GDPR vereisten ter bescherming van de privacy van data van consumenten en bedrijven.
Meer weten? Laat onze experts contact opnemen
Letselschademanager White Label
Creëer een volledig gepersonaliseerd Letselschadeclaim proces. Bied je klanten een end-to-end, in jullie eigenhuisstijl letselclaim ervaring en creëer merkloyaliteit en vertrouwen.
Meer weten over de mogelijkheden? Laat onze experts contact opnemen
Secure by design
Van versleutelde data tot autorisatiebeheer; wij evolueren en verbeteren continu onze beveiligingsmaatregelen om jouw privacy en vertrouwelijke informatie te beschermen. Meer weten?
Digital Claim Insights
Analyseer elk detail van uw klantinteractie en krijg volledig inzicht in gegevens over elk aspect van je letselclaim klantreis met het Letselschademanager insights. En stel je organisatie in staat om jullie letselclaim klantreis continu te verbeteren.
Waarde in gebruiksgemak
Consumenten zijn vertrouwd met online platforms en wizards die hen door een proces leiden, of het nu gaat om het installeren van nieuwe software of het doen van hun belastingaangifte. De toename van internettoegankelijkheid en de ontwikkeling van persoonlijke apparaten hebben individuen in staat gesteld om producten, begeleiding, gezelschap en zelfs juridische oplossingen te zoeken met hun smartphones.
Een toekomst waarin smartphonegebruikers geneigd zijn om gerechtigheid te zoeken met behulp van een online platform, is beter dan individuen te onderwerpen aan gedwongen aanwezigheid, op kosten jagen en de last van het voldoen aan complexe regels en procedures. Hierdoor kunnen aanzienlijke besparingen worden doorgegeven aan het slachtoffer. Een consument die gemakkelijk en vol vertrouwen een claim kan indienen en toegang kan krijgen tot het platform, zal de uitkomst minder snel aanvechten. De mogelijkheid om je claim te volgen zonder procedurele hoepels of verkeersdrempels, betekent dat je eerder tevreden zult zijn met het voorstel.
Eersteklas Beveiliging
Communicatie via de email is de bron van de meeste datalekken en daar ligt het grootste risico voor de letselschadepraktijk. Letselschademanager is dé oplossing voor de letselschadepraktijk die zowel de dreiging van buitenaf (databreuk) als binnenuit (datalek) tegengaat.
Samenwerken en breng alles samen op één plek
Alle feiten in één overzichtelijk online dossier. Letselschademanager maakt het proces en de bijbehorende informatie tussen partijen in het letselschade traject veilig, toegankelijk en bruikbaar; 3) Voor verzekeraars, tussen verzekeraars 2) Voor belangenbehartigers, tussen belangenbehartigers 1) Maar bovenal voor slachtoffers
100% onafhankelijk en universeel
Letselschademanager is opgericht in samenwerking met (ex)slachtoffers, specialisten en verzekeraars uit de letselschadepraktijk. Letselschademanager is onafhankelijk, zodat zij haar diensten blijft ontwikkelen met de belangen van haar gebruikers als uitgangspunt.